Atenţie: Viagra surzeşte!

Atenţie: Viagra surzeşte!

Autorităţile americane din domeniul siguranţei medicamentelor au fost nevoite să anunţe că există acest risc după ce au fost raportate 29 de astfel de cazuri.

Bărbaţii care apelează la pilula albastră pentru îmbunătăţirea performanţelor sexuale prezintă un risc crescut de a avea probleme cu auzul. Aceasta este concluzia la care au ajuns cercetătorii americani de la Universitatea Alabama din Birmingham, care au scos la iveală faptul că pierderea auzului este strâns legată de acest tip de pastile, din cauza unor inhibitori prezenţi, denumiţi PDE-5i, relatează site-ul EmaxHealth. Acest tip de inhibitori se găsesc nu doar în Viagra, ci şi în Cialis şi Levitra. Potrivit oamenilor de ştiinţă, bărbaţii care iau acest tip de pastile sunt de două ori mai expuşi acestui risc.


Autorităţile americane din domeniul siguranţei medicamentelor au fost nevoite să anunţe că există acest risc după ce au fost raportate 29 de astfel de cazuri în perioada 1996 - 2007. Acest efect secundar poate apărea la câteva ore sau zile de la administrarea pastilelor, precizează cercetătorii americani.


Citeşte mai multe pe Gândul

 

 

Versiune mobil | completa